tisdag 6 mars 2012

Så många alternativ

Det här är vad som slåss om min uppmärksamhet ikväll:
- Avkoppling i form av slösurfing, jag har jobbat hårt idag.
- Förbereda morgondagens viktiga jobbmöte.
- Sova tidigt (gårdagsnatten spenderades i samma säng som febersjuk liten unge.)
- Mer bloggande, jag är lite skrivsugen ikväll faktiskt.
- Stryka kläder till morgondagen.
- Inventera kylskåpet i jakt på en chokladbit eller lite ost. Goda utsikter finns också för cashewnötter.
- En stund i sängen med en bra bok eller kanske dagens tidning.

Dessvärre är klockan snart kvart i tio och jag måste verkligen lägga åtminstone en kvart på jobbet. Men om jag bara kollar in Underbaraclara, Bloggkommentatorerna, Fotbollsfrun och en snabb blick på Twitter? Och lite nötter? Snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar