fredag 10 juni 2011

Råttsvansknut

Jag tror att jag har tunnast hår i hela världen. Jag har hår till axlarna ungefär, och sätter jag upp det i en tofs så är tofsen lika tjock som mitt finger. Så här ser det ut i knut...


Inte så snyggt direkt. Det blir inte bättre av att jag inte "stylar" håret på morgnarna, utan bara borstar och sprayar lite för att det inte ska flyga runt så mycket. Och så cykelhjälm på det. Jag är inte så väldigt fåfäng, i den bemärkelsen att jag anstränger mig för att se fin ut. Tyvärr är jag ganska fåfäng i den bemärkelsen att jag blir deppig över att jag känner mig ful. Dålig kombination. Men ganska ofta lyckas jag förtränga hur jag ser ut. Och då får jag tid över till annat, som att sova längre på morgonen istället för att stå och blåsa håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar