måndag 28 november 2011

Det här är inte det inlägg det borde vara

Jag hinner inte blogga något vidare just nu. Jag får ofta en bloggidé när jag cyklar hem från jobbet eller när jag lägger barnen, men sen när jag kommer åt datorn en lite längre stund (funkar dåligt att blogga när barnen hänger över axeln, blir inte så genomtänkt) har jag antingen glömt idén, eller så är den inaktuell. Saker jag tänkte blogga om den senaste tiden, men inte hunnit:
  • Julstress (gå in och läs hos Kaosjenny istället)
  • Krav och stress i storstadsmedelklassen (mindre i mitt kvarter bland höghusen)
  • Syskonbråk
  • Idylliserande av hemmafrulivet
  • Klimatmötet i Durban
  • Mitt spännande partyliv och mitt senaste shoppingfynd (skojar bara)
Nu ska jag gå och lägga mig istället för att blogga om att jag inte hinner blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar